perjantai 26. toukokuuta 2017

Hair envy

Olen tässä muutamana viime päivänä potenut hirmuista hiuskateutta pitkistä hiuksista. Omat hiuksenihan pätkäisin reipas vuosi sitten, kun olin tarpeeksi pitkään haaveillut lyhyemmästä mallista. Miksihän se aina meneekin niin, että aina haluaa sitä mitä ei sillä hetkellä ole? Syy siihen miksi päätin hiukset leikata, sen lisäksi, että kaipasin vaihtelua, johtui tietysti siitä, että hiukset oli päässyt menemään latvoista kuivan haaraisiksi.

joskus oli pitkät hiukset

Nythän mulla on ollut pitkään myöskin oman hiusvärin takaisinkasvatusprojekti ja olenkin sen vuoksi koittanut ahkerasti saksia sitä värjättyä osaa pois sitä mukaa, kun hiukset on kasvanut. Se on tietysti, pitänyt hiukset polkkamitassa pitkään. Olen myös koittanut saada otsatukan kasvattettua pois, mutta se saattaa tehdä vielä comebackin.

joskus sai myös tehtyä victory rollsit

Olen myös vähän miettinyt semmoista, että kunhan saan hieman lisää pituutta, niin toteuttaisin pitkäaikaisen haaveen permanentista :D Mullahan on suorastaan raivostuttavan suora tukka, eikä se siis näytä oikein miltään, jos ei vähintään käännä latvoja johonkin suuntaan. Permis tekiskin hiusten laittamisesta todella helppoa, koska todennäköisesti ei tarvitsisi tehdä mitään ja hiukset näyttäisi silti huolettoman hyvältä (olen testannut tätä usein kihartamalla ties minkälaisillä härveleillä). 

Todennäköisesti menee vielä ainakin pari vuotta ennen kuin mun hiuksia voi pitkiksi kutsua ja mielikin voi muuttua vielä monta kertaa, mutta onneksi kesällä hiuksetkin kasvavat nopeammin :D


Onko viime aikoina ollut hiuskateutta ilmassa?


2 kommenttia:

  1. Itselläni on oma tukka sellainen tylsä maantienvärinen mitäänsanomaton reuhka, niinpä olen aina toivonut, että tukka olisi "jonkin värinen". Sitä "jonkin värisyyttä" olen pitänyt yllä ainakin viimeiset kaksikymmentä vuotta värjäämällä tukan tummanruskeaksi, joten en ole enää edes varma onko se maantienvärisyys muuttunut jo harmaudeksi, ehkä. Hyvä, etten tiedä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakinhan on oma väri se perusmaantie, mutta yllättävän hyvin sen kanssa on voinut elää. Välillä kyllä tulee mieleen, että voisi jonkun värin taas laittaa kevytsävyn muodossa, mutta toisaalta en nyt halua tehdä mitään mikä voisi vahingoittaa hiuksia ainakaan ennen sitä mahdollista permistä :D

      Poista