maanantai 30. tammikuuta 2017

Kaiken hypetyksen arvoinen?


Maybellinen FIT me! -peitevoide on keikkunut niin bloggareiden kuin tubettajienkin suosikkituotelistoilla julkaisustaan lähtien. Edellisen peitevoiteen loputtua päätin itsekin vihdoin testata olisiko tämä kaikkien kehujensa arvoinen.

Ostin sävyn 15, joka silmämääräisesti tarkasteltuna näytti kaikista vaaleimmalta. Loogisesti ajateltuna 10-sävyn pitäisi olla vaalein, mutta ainakin kaupassa olleen testerin perusteella 15 näytti huomattavasti vaaleammalta. 15 on pinkkipohjainen, joten se sopii erinomaisesti silmänalusille, mutta kyllä tällä punaisuudenkin saa peitettyä.


Mulla ei ole mitenkään erityisen tummat silmänaluset, vaikka pientä sinisyyttä näkyykin. Toisinaan saatan jättää silmänaluset pakkeloimatta kokonaan, koska eipä nuo niin pahasti pistä silmään. Suurin ongelma silmänalusissa onkin iän tuomat pienet juonteet, joihin peiteväri yleensä tuppaa kertymään.


Alkuun en huomannut Fit me:n tekevän mitään sen ihmeempää kuin mikään aiemminkaan käyttämäni peittari, mutta sitten kun aloin lähemmin tarkastelemaan tuotetta iholla, huomasin ettei se ollutkaan kasaantunut juonteiden pohjalle ja kuten näistä kuvistakin voi huomata, ihon sävy on tasoittunut, kaikki ylimääräinen punaisuus on myös hävinnyt ja iho näyttää kirkkaammalta.

Alankin pikkuhiljaa ymmärtämään miksi tämä on niin suosittu tuote! :)


Onko Fit Me -peitevoide omakin suosikkisi?

6 kommenttia:

  1. Varmaan pakko kokeilla, mulla meinaten 90% kerääntyy just juonteisiin ja no tässä iässä niitä jo on, niin se ei ole nätti näky. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei kyllä ole :D Mäkin oon joutunu normaalisti aina jotenkin ne kerääntyneet aineet levittelemään uudestaan ennen silmänalusten puuterointia.

      Poista
  2. Tää on yksi parhaista peiteväreistä, mitä on olemassa! Mä olen käyttänyt tätä jo vuosia. Nyt en hetkeen, kun Lancomen Effacernes tämän syrjäytti, mutta muistan ajan, jolloin en vaihtanut tätä mihinkään, vaikka selekosmetiikkaa muuten enemmän käytänkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli samanlainen suhde aikoinaan Gemeyn peittarin kanssa. Mikään muu ei vaan toiminut yhtä hyvin :D Haluaisin seuraavaksi testata Maybellinen Age Rewindia, jolla on suunnilleen yhtä suuri kannattajakuntansa kuin tällä Fit Me:llä. Se on vaan huonommin saatavilla.

      Poista
  3. Mä en ole tätä testannut, koska olen vähän ennakkoluuloinen sen suhteen, toimisko itselläni. Ehkä pitää vaan rohkaistua ja kokeilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla! Mäkään en uskonu, että tää oikeesti olis ihan niin hyvä kuin kaikki antoi olettaa :D

      Poista