keskiviikko 10. elokuuta 2016

Kulmakarvat yhdessä yössä

Bongasin muutama kuukausi sitten Misshan Viron verkkokaupassa niin jännän tuotteen, että se oli saatava testiin. Valitettavasti opiskelijabudjetti ei antanut tilata mitään Misshalta, mutta sitten koitti kesä ja kesätyöt.


7 DAYS Tinted Eyebrow on kuin mikä tahansa tussimallinen kulmakynä - paitsi ettei ole! Tämä nimittäin itseruskettaa ihon kulmakarvojen alueelta! Ei siis värjää kulmakarvoja, vaan nimenomaan sen ihoalueen, johon tätä käyttää.

Syy miksi tästä kiinnostuin niin kovasti on tämä:


Mun kulmakarvat lunnontilassaan on näin surkeat! Olen niitä koittanut kasvattaa paksummiksi rauhoittamalla nyppimisen ihan karvoituksen alareunasta, mutta kun ne nyt on mitä on, niin ei niistä tuuheita saa millään.

Olen usein värjännyt niitä, ja tulos onkin näyttänyt hyvältä ehkä tasan kaksi päivää värjäyksen jälkeen, kun väriainetta on saattanut jäädä vähän ihollekin, mutta melko pian ne on muuttunut näkymättömiksi. Olen monesti saanut kuulla, että näytän nuoremmalta kuin olenkaan, mutta ilman kulmakarvoja iästä vähenee vuodet entisestään.


7 DAYS Tinted Eyebrow -kynässä on to-del-la kapea ja terävä tussimainen kärki. Yläkuvassa on havainnollistettu kuinka ohutta jälkeä tällä saa aikaan. Ylempänä on viivoja piirretty NYXin Micro Brow'lla ja alempana Misshalla.

Toisin kuin muita kulmakyniä, tätä käytetän iltaisin puhtaalle iholle/kulmille. Olen itse nyt piirtänyt kulmat joka ilta noin viikon ajan testatakseni kuinka tummaksi kulmani saan. Alemmasta kuvasta käy ilmi, ettei enää 3. ja 6. yön jälkeen suurta muutosta ole tapahtunut, joten taidan nyt siirtyä vain ylläpitämään väriä muutaman päivän välein.


Ylävasemmassa ruudussa näkyy miltä väri näyttää juuri kulmille piirettynä. Täytyy kyllä sanoa, että olin ensimmäisen yön jälkeen todella hämmentynyt kun mulla olikin kulmakarvat! Hämmennys on yhtä suuri joka kerta kun poistan meikit kasvoilta, eikä kulmakarvat häviä silloinkaan.

Päätin tilata tummimman sävyn (Sepia Brown), mutta en kyllä tiedä onko sävyillä niin suurta merkitystä, jos kumminkin lopputulos (=rusketus) on kuitenkin sama. Kulmista ei tokikaan saa harmahtavan ruskeita, koska kyseessähän on itseruskettava tuote, mutta punertavien hiustensävyjen kanssa tämä sopii kyllä oikein hyvin. Mulla tuo sävy on ehkä hieman liian punertava, mutta sen saa helposti taupen sävyisellä kulmakynällä piiloon. Ja onpahan muuten kulmien meikkaaminen nopeutunut ihan älyttömästi nyt kun kulmakarvat on jo valmiiksi muodossa!

Pieni varoituksen sananen kuitenkin tähän loppuun! Mikäli käytät pääasiassa vaaleita lakanoita, kannattaa välttää naamallaan nukkumista, koska muuten tyynylinassa voi aamulla olla kulmakarvojen kuvia. Mulla on ollut käytössä tummat lakanat siitä lähtien kun aloin tätä tuotetta käyttämään, joten en ole täysin varma kuinka paljon tämä sotkee, mutta se vaara toki on olemassa.

Luulenpa, että tämä tuote tulee kuulumaan omaan kosmetiikka arsenaaliin tästä lähtien hamaan tulevaisuuteen asti.


Kiinnostuitko?


8 kommenttia:

  1. Jänskä, mun mielestä Talikaltakin on tulossa joku tän tapainen, mutta varmaan kovemman hintainen kuin Missha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiintoista :) Saapa nähdä minkälaiseen hintaan sitä sitten myydään, koska voisi helpomman saatavuutensa vuoksi olla kiva kokeilla.

      Poista
  2. Mä olin jo kommentoimassa, että tilaukseen lähtee, mutta kun luin, että tuo on tummin sävy, niin aloin miettimään, että värjäystulos olisi mulle aivan liian punertava. Mutta toisaalta, voisihan olla, että jokaisen iholla se on eri? Mulla on kyllä kulmakarvat, mutta toki niitä paksunnan ja korostan meikissä kulmatuotteilla. Jännä tuote silti! Varmasti on tuotteella menekkiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä tuote oli kyllä ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen kun tähän ekaa kertaa törmäsin :D Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä onko tulos eri värinen jonkun toisen iholla. :)

      Poista
  3. Siis on kyllä erikoinen tuote, en ole ikinä ennen kuullut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne aasialaiset keksiikin kaikenlaista :D

      Poista
  4. Mielekiintoinen tuote ^^

    Omille puskille ei ole tarvetta, mutta itseäni kiinnostaisi testimielessä kokeilla Etude Housen Tint My Brows Geliä :D Olen siitä youtuben puolella katsonut tosi paljon ylistäviä arvosteluja. Toimii siis samalla tavalla, kuin kuorittavat naamiot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh onko se semmonen peel-off juttu? Jossakin videossa törmäsin siihen ja vaikutti mielenkiintoiselta (jos siis on samasta tuotteesta kyse) :)

      Poista