keskiviikko 11. toukokuuta 2016

L'oréal Sublime Glow Sensational Cleansing Oil


Bongasin Lorealin puhdistusöljyn Cittarin poistokorissa ja vaikka en todellakaan aikonut ostaa sillä kauppareissulla mitään kosmetiikkaa, oli tämä silti pakko kiikuttaa kassalle. Tätä on niin moni kehunut ja olenkin saanut semmoisen käsityksen, että tämä olisi markettiöljyputsareista paras.

Tähän väliin huomautus, että olen melko noviisi öljyputsareiden suhteen ja olenkin vasta yhden sorttisen tuotteen (Dermosilin öljyputsari) kuluttanut loppuun, joten mitään sen suurempaa vertailupohjaa mulla ei ole.

Purkin kyljessä lukee, että "instantly removes stubborn make-up, even waterproof", mutta en voi aivan tuohon yhtyä. Tällä lähtee kyllä hyvinkin kaikki veteenliukeneva meikki, mutta vedenkestävää ripsaria en saa kunnolla irtoamaan. Usein tyydynkin lopulta poistamaan ripsivärit siihen tarkoitukseen tehdyllä silmämeikinpoistoaineella.


Vedenkestävien tuotteiden poistaminen sikseen, niin onhan tämä silti melko mukava tuote. Olen joskus jopa käyttänyt aamupesuun tätä, koska tämä vie kyllä hyvinkin yön aikana iholle kertyneen rasvan ja lian, ja ihosta tulee mukavan raikas ja puhtaan tuntoinen.

En silti aivan hypeä tämän ympärillä tajua, sillä mielestäni tämä ei juurikaan eroa tehoiltaan Dermosilin vastaavan kanssa (josta taas olen kuullut soraääniä). Tuoksu on kylläkin kiva eikä hinta tosiaan päätä huimaa markettituotteen ollessa kyseessä (vaikka ei löytäisikään poistokorista).

Mikä on teidän suosikki öljypuhdistusaine?

6 kommenttia:

  1. Tykkäsin tuosta kovasti ja kulutin loppuun ja samoin Lumenen vastaavan aikoinaan. Ilmeisesti öljyputsarit on mun juttu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vielä ehkä misellivedet öljyputsareiden edellä helppoutensa vuoksi :)

      Poista
  2. Mä olisin halunnut tätä mutta ei ollut Prismassa. Otin sitten sen Garnierin öljymisellin. Mutta varmaan hankin tämänkin vielä joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kiinnostais se Garnierin öljymiselli :)

      Poista
  3. Mä en ole vielä oikein kokeillut noita öljyputsareita. Mulla on käytössä puhdistugeeli ja usein sen jälkeen vielä misellivesi. Ehkä mun pitäisi kokeilla tätä. Toisaalta tuossa ylemmässä kommentissa mainitaa tuo öljymiselli.. Ehkä pitäisi kokeilla sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öljymiselli voisi olla hyvä seuraava askel, jos on miselleihin tykästynyt :)

      Poista