perjantai 28. elokuuta 2015

Syväluotaus elokuun Livboxiin

No niin! Eiköhän taas tarkastella Livboxin tuotteet tutustumisen jälkeen. Kuun boxihan oli hyvin samankaltainen kuin niin monet muut viime aikoina saapuneet boxit, joten en tästä hirveästi innostunut.


Tuota Dermon hiuskiinnettä olen aikasemminkin testaillu ja mun mielestä se on tosi tavallinen tapaus. Hiukset jää koppuraisiksi tämän jäljiltä, joten sitä ei kannata hillittömiä määriä suihkia tukkaan.

Tämän boxin helmi oli ehdottomasti tuo Wellan bb-voide hiuksille. Tosi kiva tuote, jota olen käyttänyt sekä kosteisiin hiuksiin että kuiviin. Kuivissa hiuksissa tämä on erityisen kiva silottavuutensa ansiosta.


Cutrinin shampoo ja hoitoaine värjätyille hiuksille on kivan tuoksusia, mutta sen kummempaa ihmettä en ole kokenut näitä käytettyäni. Aika perusmatskua.


Mua vähän harmittaa, että näitä dödöjä on tullut nyt niin älyttömästi, niin en ole päässyt tätäkään vielä testaamaan. Jonoa pitää saada lyhennettyä vielä reippaasti, ennen kuin tämä pääsee käyttöön.

Kubissin kynsilakan sävy on kivan korallinen pinkki, joka sopii kesään mainiosti. Harmi vain, että kesä alkaa olemaan jo mennen talven lumia (heh heh). Ei pysynyt mulla varpaan kynsissä erityisen pitkään.


Tätäkään en päässyt korkkaamaan, koska toinen samanlainen on käytössä. Mun rasvasen ihon tällä saa pysymään rasvasena, eli en ole kuivunut korpuksi, kun tämmöstä olen käyttänyt. En kyllä ole huomannut, että se olisi rasvaisuutta hillinnytkään. Semmonen peruskiva kosteusvoide.

Jos olisin vasta tässä kuussa saanut ensimmäisen Livboxini, eikä mulla olisi ennestään ollut miljoonaa dödöä ja tuota kosteusvoidetta, niin tämä olisi ollut varmaan ihan jees boxi. Mutta kun tämä oli jo ties kuinka mones boxi ja vielä melkeinpä kopio edelliskuiden boxeista, niin pittää antaa vähän noottia Livboxin tiimille! Dermosilillä ja Niveallakin olisi ollut niin paljon mielenkiintoisempiakin tuotteita.

Toivottavasti syyskuun boxi tulisi jo ensi viikolla!

6 kommenttia:

  1. Mun lempparipostaus, tykkään lukea näistä tuotteista, kun niitä on testattu, paljon kivempaa kuin boxin esittely. Viime aikaiset boxit on kyllä vähän toistaneet itseään, mutta ehkä ens kuussa sitten parempaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että näistä tykätään. Välillä miettinyt, että onko nämä ihan turhia postauksia, mutta hyvä jos ei :)

      Poista
  2. Cutrinin hiusjutut olivat tosiaan vain ihan ok, mutta tykästyin niiden vadelman tuoksuun kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se tuoksu on kyllä herkullinen!

      Poista
  3. Oikein kiva perusboxi, mutta syyskuun boxia odotan innolla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä niin perus että... :D :D

      Poista