perjantai 31. heinäkuuta 2015

Heinäkuun roskat

Huh! Taas on tullut aika tonkia kuukauden roskakertymää. Näitä tulikin tässä kuussa vähemmän kuin olin ajatellut. Itseasiassa menikin pitkään, ennen kuin ensimmäinenkään tuote loppui, mutta kuun loppua kohden kasa alkoi kasvamaankin sitten reippaammin.


Näitä Garnier Responsen tuotteita olen jo varmaan ihan tarpeeksi kehunut? Loistavia markettituotteita. Näitä ostan lisää.


Dermon Blossom suhkugeeli vaahtoa pehmeimmin kuin mikään muu kokeilemani suihkugeeli. Tuoksu on ihanan mehukas ja pullo niin nätti, että melkein päätin säästää sen uusiokäyttöön. Toivottavasti tällä samalla koostumuksella tulee muitakin suihkugeelejä myyntiin.

Simin hoitosuihke oli jo toinen tämmöinen, jonka olen loppuun käyttänyt. Kolmas pullo on jo hyvää matkaa käytössä. Tarkempi katsaus täällä.


Schwartzkopfin näyteputelit uusista Essensity -tuotteista tulikin jo ruodittua täällä. En tykännyt.

Sen sijaan L'Occitanen suihkugeeliä harkitsin jo ostavani isomman pullon. Tuoksu on ihanan sitruunainen, mutta suihkugeeliä mulla on nyt niin paljon, etten vielä ainakaan ole ostanut.


Lumenen Bright Now Vitamin C -voidegeeli oli yllättävänkin hyvä. Ei tämä mulla kylläkään ihon kiiltoa pystynyt kummemmin kontrolloimaan, mutta ihohuokosia se sentään supisti, josta iso plussa! Nyt on käytössä toinen Lumenen uutuus, jota ainakin Minna kehui.

Madaran Detox -naamiokin tuli matkansa päähän. Tätä kannattaa testata, jos on epäpuhdas iho. Tarkempi analyysi täällä. Seuraavaksi testaan samanvalmistajan Peel -naamiota.


Olen tosi iloinen, että sain käytettyä loppuun yhden monista omistamistani antiperspiranteista. Tämän Triple Dryn ostin muistaakseni syksyn 3+1 päiviltä. Tämän jujuhan on se, että sitä levitetään iltaisin suihkun jälkeen, ensin joka ilta ja myöhemmin riittä pari kertaa viikossa. Mulla meni hirveän pitkään ennen kuin opin siihen, että tätä tosiaan käytetään iltaisin, joten kunnolliseen käyttörytmiin pääseminen vei aikansa. Tuote on kyllä tehokas, vaikkakaan ei kannata ihmetellä jos kunnon hikiliikunnan jälkeen kainalot on märät. Ei tämäkään ihmeisiin pysty! Mutta normaalissa käytössä toimiva.

En normaalisti ottaisi hammastahnaa näihin postauksiin, mutta nyt ajattelin antaa kehuja Oral-B:n 3D White Luxelle. Melkein koko talven ja kevään aamupalani on ollut kaurapuuro mustikoiden kanssa. Mustikoilla on semmonen paha tapa, että ne värjäävät jopa hampaat. Huomasinkin, että etenkin alahampaisiini on tullut tummat rajat lähelle ienrajaa ja syytin tästä mustikka-aamiaisiani. Jälkien poistamiseen hankin tuon hammastahnan ja se onnistuikin poistamaan tummat jäljet hampaista lähes 100 prosenttisesti! En usko tämän erityisesti valkaisevan hampaita, mutta jos hampaissa on pinnalla värjäytymiä, niin tällä ne voi hyvinkin lähteä!


Lorealin True Match (sävy W1) on ollut useita vuosia mun luottotuote, koska tämä on aivan täydellinen sävy mun iholle! Useimmat vaaleat meikkivoiteet on punapohjaisia eikä ne mun keltaiselle naamalle sovi. True Match saakin pointsit siitä, että jokaiselle varmasti löytyy sopiva sävy ja sävyjen nimet on merkitty selkeasti (W=warm, C=cold, N=neutral). Meikkivoide itsessään on koostumukseltaan ohutta. Peittävyyden sanoisin olevan semmosta kevyestä keskipeittävään.

Rimmelin Scandaleyes tuli joskus syksyllä Livboxista ja vaikka tätä ei ole hirveästi käytetty, oli sen massa sen verran kuivahtanutta, että sen oli aika päästä ajasta ikuisuuteen. En osaa oikein sanoa tästä mitään.

Näin tällä kertaa. Aika jännä ajatella, että seuraava roskapostaus tuleekin sitten uudesta osoitteesta ;)

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva määrä loppuneita! Detox-naamiota kokeilisin ehdottomasti, jos en olisi niin herkkä ja korppu ihoinen mitä olen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä voi olla turhan tujua herkkäihoisille.

      Poista
  2. Loreal True Match meikkivoiteita olen käyttänyt vaikka kuinka monta tyhjäksi, vaikka minulla onkin sen kanssa vähän viha-rakkaussuhde. Joskus meikkivoide tuntuu tarttuvan rumasti ihoon ja joskus se taas näyttää kivan peittävältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä sillä on vähän semmonen taipumus :D

      Poista
    2. Täällä myös yksi, jolla on vähän viha-rakkaussuhde True Matchin kanssa! Käytän sitä aina sekoitettuna muihin meikkivoiteisiin, koska meikkivoiteen sävyvalikoimasta huolimatta kaikki sävyt ovat liian tummia mulle. N1, W1 ja C1 sävyistä N1 näytti ihollani vaaleimmalta ja kaupan valossa sopivalta, joten valitsin sen (ja tietty siksi, että olen hieman kellertävä, mutta en kuitenkaan tarpeeksi kellertävä W-sävyille), mutta nyt olen huomannut tämän "neutraalin sävyn" näyttävän kasvoillani liian oranssihtavalta. Punaisuuden peittämisessä meikkivoide on kyllä erinomainen. :)

      Poista
  3. Mulla tuo W1 on toiminut kyllä hyvin liian pinkkejen meikkivoiteiden neutralisoijana.

    VastaaPoista
  4. Triple dry'stä oli aikoinaan Rexona Maximum protectionin tyyppinen versio saatavilla. Se kyllä toimi mutta tästä sinun käyttämästäsi ei kyllä voi samoin sanoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi jos se paremmin toimiva on poistunut markkinoilta :/

      Poista