torstai 5. maaliskuuta 2015

Kirsikan kukkia



Mulla ei ole juuri koskaan ollut läheisiä välejä Yves Rocherin tuoksujen kanssa. Muutaman kerran olen saanut pieniä tuoksunäytepulloja, joista yksikään ei ole ollut mitenkään säväyttävä. Mutta sitten sain käsiini tuoksunäytteen Un Matin Au Jardin tuoksuperheeseen kuuluvan Cerisier en Fleurs -tuoksu ja se kolahti niin kovaa, että tiesin hankkivani sitä pullollisen.

Tätä saa sekä 100ml että 20ml pulloissa. Tilasin tuon pienemmän 20ml, mutta voi olla, että tätä pitää saada vielä lisää hamassa tulevaisuudessa.

Joku fiksumpi osais kertoa, että alkutuoksussa on vihreitä nuotteja ja vihreetä mandariinia. Sydäntuoksusta paljastuu kirsikan kukintoja ja mantelia, pohjalla myskiä ja patsulia. Koska mulla ei ole niin kehittynyt nenä (hehe), niin mun nokkaan tämä tuoksuu ihan keväältä! Tuoksu on vahvuudeltaa eau de toilette, joten se ei kestä iholla pitkään. Tämä on jopa yllättävän lyhytkestoinen, mikä voi olla ihan hyväkin asia. Monissa Yves'n tuoksuissa on mun nenään ollut turhan vahva ja pistävä tuoksu, siksi en niitten kanssa olekaan ystävystynyt.

Tämän tuoksun takana on Francis Kurkdjian, joka on luonut mm. Jean Paul Gaultierin Le Male klassikkotuoksun ja Elie Saabin Le Parfumin. 


Tilasin Yves'ltä muutakin, mutta niistä huomenna lisää. Kaupanpäällislahjaa ei tarvinut kauan arpoa, kun vaihtoehtona oli kolmen minituotteen setti, jossa oli Cerisier en Fleurs -suihkugeeli!


2 kommenttia:

  1. En ole ikinä nuuhkinut tätä, mutta kevään tuoksu ei voi millään olla paha. ;)

    VastaaPoista